Thursday, November 6, 2008

melecet beb!! (permulaan hidup harini x berape bagus..)

hurm..pagi2 dah bangun awal gile,iron baju,buat air panas,panas kan enjin kete nak gerak p keje..first of all,jem x la teruk sgt pada permulaan nye..suddenly kete depan aku nie break emergency..haish!! aku pun tekan break sambil mengharap x tercium kete mamat tu..kete deto warne ijau limau tu..kalo kene mau gak 500hinggit melayang nak repair kete aku n kete mamat tu..dah melecet dah tayar aku ni time break tu..x dapat ar nak bayang kan time tu..lagi skit je nak kene..huh` nasib x kene..then aku cool kejap,sampai la dah pertengahan jalan,dah start jam gile2 nye..argh..x pernah jam camni..hurm..k lah..nak wat cmne kan..sampai dah opis..lupe kan masalah,keje ttp keje..balik kang baru pk balik kejadian2 harini..hahaha...bubbye..

2 comments:

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

ini barula profesional.2 pemikiran dalam satu masa.bagus2.

anyway kesian kat tayar.

EightBaLL said...

bru la drifter name nyer beb..hahahhaa
pe nak susa klo cium bumper dak deto tu ko panggil la otai..pinjam bumper die dlu hahahahaa