Wednesday, November 19, 2008

mood ku hilang setelah....

last sunday..aku masuk wad di hospital Muar,Johor kerana bahu aku sekali lagi terlepas dari soket..yg x bleh diterima akal,time kene tu aku tgh lap2 badan setelah abis mandi..time tu plak my parent and adik2 xde di rumah..lagi ar aku merane untuk satu jam sambil memegang tangan kiri aku yg xleh nak gerak and sgt2 sakit...masuk ni dah 8 kali dlm mase setaun aku kene..aku tunggu sejam sampai la my parent balik..bukan pe,xnak call cakap yg aku ni dalam masalah.takut dieorg rushing nak balik plak..sambil tgk tv,aku tahan sakit bahu nie..last2 dieorg balik dlm mase sejam then anta aku p hospital..sampai hospital,dieorg bagi ubat tido before nak masuk kan bahu aku ni balik..3 tempat die cucuk jarum tu..pertame,telajak cucuk,kedua,x masuk,ketiga baru la masuk...haish...dah la sgt sakit..then aku tido sampai la aku bangun,bahu dah ok dah,cume x selesa sebab tgn kiri aku ni di strapping melekat kat badan.so xleh nak gerak..and aku pun kene stay 1 day kat wad...kalo nak cite dalam wad tu,x payah la kot..mesti korang tau macam mane keadaan dlm tu kan..makan nye plak,aduyai...sedih and serik aku nak duduk wad lagi...sekarang ni tgh sibuk mengejar insurance tuk cover operation aku..hurm...mc dapat sebulan,tp nak duduk je cuti watpe..so aku mengambil tindakan drastik tuk keje harini..drive back to kl,alone,dengan bahu yg sakit and sengal..sekarang aku kene pakai shoulder support sampai la aku operation nnti..hurm....

2 comments:

EightBaLL said...

wah bole than drastik jugak citer ko ni ek..huhuhuu...
anyway good luck for the operation...klo nk brg hafkat tang soket2 tu..kt klang byk..huhuhuu

Unknown said...

mak ai..aku rasa ko kena guna gam gajah kat soket ko tu. asek tanggal jek. hee..menakutkan. mc sbulan? haha gile. kalo aku sbulan dok umah, mau tangan belah kanan lak tanggal :p