Thursday, May 28, 2009

i'm back..

hurm..aku terpakse start balik blogging nie di sebab kan masalah2 yg melanda..first of all..sekarang dah bulan 5 (may)..bulan 7 (july) member aku sorang nie akan kuar dari umah sewa..maknenye aku terpakse menyewa seramai 2 orang sahaje..pastu dah la nak kuar dari umah,dulu janji nak duduk untuk 2,3 tahun..sekarang x sampai setaun ko nak kuar dah..pe cite nie..ko plak nak kuar xnak cari orang..lagi ar bengong ko nie..aku xtau ar nak cakap ko ni cmne..nak kate menyusah kan pon ade gak..pastu ko ni plak macam lalang..kejap kesane,kejap kesini time kene tiup angin...patut x kawan2 aku ngan ko tu datang dari perak,tp x ajak aku ngan raje lepak skali..ko pegi tgk wayang ngan dieorang,p huhahuha kat luar sane ngan dieorg...aku ngan jack ko x ajak la ek...ape bende la ko ni kan..padehal membe yg ko kuar skali tu member aku gak la bodoh...aduhai..aku tgk ko ni macam gay gak pun ade..aku rase ko ni betul2 gay la kot..aduhai~ sakit hati la aku ade kawan cmni..baek xyah jadi kawan aku pun xpe dowh..

ni cite pasal lagi sorang...al kisah nye cmni..nak kene buat system baru,so kiteorg devide la modul by modul..ko amek bahagian ko,aku amek bahagian aku and aku nye bahagian dah siap sekarang...modul yg ko kene buat tu mane? aku x pernah tgk pun ko present kat client or ko bagi aku follow up..ko macam sial kan..tiap kali present aku yg kene tunjuk modul aku dulu..ko nak aku buat pe lagi,nak present ape lagi kat client kalo aku nye part dah siap anda client dah start gune bende tu..yg ko asyik nak tuding jari kat aku tu nape? ko jeles sebab aku dah siap kan modul tu...pastu tiap kali masuk opis,ko mesti pandang sleck kat aku..ape hal...ko nak cakap ngan aku,ko cakap je direct..ko tgk aku sleck tu yg bikin aku panas..ko tgk aku selalu curik tulang ek? dah keje aku siap..aku nak buat ape lagi babi...ko memang betul2 buat aku sakit hati la..keje ko dalam opis tu buat ape je bodoh..aku yg p troubleshoot,technical support,naek turun tangge tingkat 3 tu..ko ingat aku xde keje ke? yg ko mengadap projek tu lame2 tp xde hasil pun aku tgk..asik2 meeting,tukar plan laen..ko betul2 p.u.k.i.m.a.k....

2 comments:

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

wow hebatnya kawan2 kat sekeliling.unik giler.boleh publish cerita si lalang and si sleck.
kalo saya,hentam je balik.tap seteng org tak berani cakap balik apa yg dia rasa rite?

dinoozo... said...

bro,sound je.drpd makan hati.lebih baik terus terang.kdg2 org cmni xsedar dia wt mstake.or buat2 xsdar.haha.