Friday, December 12, 2008

ape yg terjadi pada 10/12/2008

secara ringkas..malas nak berkate-kate..

1-of cos la kan besday aku time tu..hepy besday to me..
2-aku demam + seleseme
3-handle for annual dinner company aku..keje sgt byk!!
4-kene p beli hadiah tuk annual dinner tu nnti.
5-repair laptop sampai pagi...boss nak laptop tu urgent!
6-kawan aku suruh anta die p kl,sesat sampai cheras(1jam)..xtau umah kawan die tu
katne..
7-nak jumpe org nak repair laptop kat shah alam..terpakse cancel last minit sbb
schedule pack..melepas aku duit pocket extra..
8-dah anta membe aku tu,then kene pickup die balik..
9-confius sgt on that day mane nak pegi dulu..


di pendek kan cite..sape yg nak time hari jadi die sepatut nye celebrate ngan kawan2,tp terpakse melalui perkare di atas..damn!!

1 comment:

doctorsurveyor said...

kesian nyer kat ko....da 2 ko celeb x besday ko 2?
huhu...cam tertinggal 1 item je dlm list ko 2....
kecik ati aku....
huhu