Monday, December 15, 2008

kelebihan 4 tahun bersame...




sabtu 13 December 2008
semalam dah lepas satu azab..annual dinner for the company.kelam kabut setelah byk bende yg terjadi akibat kecuaian manusia..maklum la,MANUSIA!!..tp dinner semalam seakan-akan berjalan macam di tetap kan..tp TIDAK sebenarnye!! malas nak cite bende yg x best..yg best nye,aku dpt peti ais yg sgt besar(3pintu) tuk di letak kan di rumah baru aku..2nd grand prize yg aku dpt.aku mengharap kan home theater tp boss aku lagi bertuah..rejeki aku..then slh sorang manager aku tu telah hadiah kan kpd aku dvd player yg die dpt time lucky draw tu..thnaks to mr Gary..then they all make some kejutan tuk aku n other staff yg sambut besday bulan 12 ni..ade kek yg besar tuk aku!! gambar aku upload kemudian..setelah semue selesai,makan x ingat..start la acara dancing2..hehehhehe..bejoget sakan sampai ilang tecicir masalah aku kat mane aku pun xtau time tu..

"piggy dah tue!!" aku ke yg dah tue?
ni tokey kedai gunting...waaah..die plak semangat bukak kek tu..harijadi aku ke,harijadi die nih?
hehehe...jihan & mira...dah makan kek,otak pun jadi senget!!

ahad 14 December 2008
Seseorang dtg dari johor semate-mate nak bagi kejutan kat aku..mira and adik die,ami..jihan dtg lambat sebab ade masalah.pukol3,kami start p shopping mall..jihan beli kan aku kipas tuk hadiah aku..hahahaa..thanks jihan..then aku boleh amek ape je kat shopping complex tu and org laen yg bayar kan..hepy2..then lepak kat shah alam walaupun kaki duk teketar-ketar lagi sebab malam tadi dancing2 x ingat dunia..hehehe..lepak kan miza kopitiam kat seksyen7 shah alam..ade birthday cake for me!!..gambar nnti aku upload..aku sgt hepy n lupe masalah aku,kekeliruan aku selame ni..hurm..thanks tu mira,ami and jihan..i love u guys..

bukan aku memilih untuk keluar celebrate besday aku..tp aku yakin,they all lagi memahami diri aku..lagi2 aku ditimpa kesusahan dlm bulan nie..walaupun aku buat2 macam xde masalah,tp dieorg tau..maybe disebab kan relationship sebagai kawan selame lebih dari 4 taun yg membuat kan aku n the others lagi memahami diri masing2..

kpd jihan...thanks for the cake,tp keras..heheheh..and the kipas,tambah lagi koleksi brg2 kat umah baru..
kpd mira n adik die ami..thanks sebab dtg dari johor pagi2 semate-mate nak celebrate besday aku..aku tau korang penat melayan aku harini n kene balik johor malam ni gak kan..but,thanks a lot..

i LOVE u all!!

1 comment:

Unknown said...

hahha wey kek tu keras sbb coklat dia beku ar. bila cair kan lembut. cis cis :pp

anyway, aku pon hepi bila ko hepi. smalam pon aku lupa sat probs aku sbb gelak2 ngn korg. sayang korang jugak! :D