Wednesday, September 10, 2008

hari ini hari rabu...

harini aku bangun awal..dapat gosok baju nak p keje ngan sempurna/puas ati..harini aku tenang je,bawak kete pun releks je walaupun dlm jam yg amat teruk..pagi2 kuar umah aku ternampak jiran aku yg sudah berkahwin.laki n bini nak gerak p keje tmpt tmpt keje berlainan.so laki naek moto,bini naek kete..pe yg wat aku suke sgt tgk dieorg nie,si bini akan salam cium tgn laki n laki akan cium pp n dahi si bini..maybe dlm hati dieorg mengharap kan masin2 selamat pergi n balik.aku pun mengharap kan pegi n balik keje dlm keadaan yg dilindungi..pastu aku pun start perjalanan nak p keje.nampak plak org gile yg mmg duduk area2 situ..pagi2 dah excercise(jalan2)..heheh...die bercerita sorang,ketawe sorang2..he looks happy setiap kali aku nampak die jalan2 kat area situ..x jauh dari org gila tu,ade mak and anak tgh duduk depan umah perhati kan si org gila ni sambil gelak2..agak nye dieorg tegelak tgk si gila ni berckp sorang2..agak nye ape yg dipikir kan dlm otak si gila ni kan...skarang kite tgk plak situasi si mak n anak yg gelak tgk org gila ni..mesra gile..pagi2 dah hepy2...macam tu boleh merapat kan pertalian anak n mak..hurm...aku rindu kat mak and ayah aku..bile la aku boleh balik kampung lagi jumpe mak n ayah aku..huhuh...for the conclusion,harini i start my day dengan baik skali...huhuhuuh...

2 comments:

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

Beb,mcamana you boleh jumpa so many people?I kuar umah mcm padang jarak padang terkukur.Takdak sapa nak diperhatikan...Or maybe I was wearing sunglasses and dont care about others or they're sleeping when I'm out.BTW,I miss you too err I mean my mum and dad. Tapi kena setel keje kat sni baru dpt balik ngan tenang/bahagia.
P/S: Kat Bt caves tak penah jumpa org gila.

jen_2_luck said...

heheheh...u x tgk org tu yg xtau org tu gila or x..so,slalu2 la perhatikan org disekeliling..boleh buat kite berfikir and blaja dari org di sekeliling kite..

P/S:- org2 kat batu caves cakap elok2 ek..sekeliling..bukan sekekeling...ingat tu...huhuuhuh..