Thursday, September 11, 2008

harini hari khamis..

malam tadi balik dari majlis berbuka pose ngan org2 kuat takaful dlm kol1030..sampai umah,trus p mandi siap2 nak p bank in cheque(claim minyak kete and mentainance)..tu yg syiok tu..huhuh..pastu p teman member ni p basuh citreon die kat ampang..basuh kete je dah dekat sejam...pastu call dino(one of our fren la gak)...nak lepak mane nie? so kiteorg p le lepak kat melawati(syed bistro).lepak cite pasal ekonomi,pasal kete,pasal umah sewa....cite punye cite,mate dah kuyu dah ni..balik dlm kol1...time dpt la msg jap ngan budak tu kan(hang tau cek ckp pasal sapa kan?..heheeheh)mule2 tu boleh la layan jap,tibe2 senyap...aku yg senyap dulu n dah selamat tido dah..mmg letih gile...sory ar beb' x dpt teman..aku bangun sahur dlm kol5..banugn minum air je 3,4 teguk pastu tido balik...time sahur tu,ntah bile ntah aku ni buat air aku pun xtau.yg aku sedar,aku dah minum separuh air tu..huuhuh..pastu aku sambung tido balik..bangun2 dah kol630..and pagi ni aku disambut dengan hujan yg x agak lebat tp sejuk...Alhamdulillah...pagi2 dah ade rezeki turun..nampak nye macam satu permulaan hari yg baik..hari pun masih awal lagi..so nak cite pe yg aku nampak n aku pk pun x leh lagi...mamai gile walaupun dah sampai opis...huhuhuh...naaakkk tidoooo!!!!
sekian trimas...

No comments: