Friday, September 12, 2008

perbualan semasa drive thru di mc'D



malam tadi aku bersame 2 org kawan aku telah nekad tuk bersahur awal di kampung baru..tp dah lalu depan mc'd terase nak makan mc'd plak..trus aku pusing satu kali kat bulatan pahang tu back to the other way..sampai mc'd depan tasik ttwangse aku pun ikut flow driver thru..skarang turn aku tuk order kat bende alah macam kotak besi dah boleh bercakap...waahh...hebat ar kotak ni..boleh cakap..sore awek plak tu..

kotak besi: selamat datang.boleh saya amek order?
jen: selamat hari raya...hehehe
kotak besi: selamat hari pose la..
jen: hahahah...dtg mmg nak order pon..
(tibe2 kawan aku yg duduk blakang ni mencelah)
wan: Assalamualaikum..kami datang nak sahur..hehehe
kotak besi: awal nye sahur..baru kol bape dah sahur..yer la tu...
jen: hahhaha..kotak besi tau gak ker sahur lame lagi..
kotak besi: hehehe..mesti la..ok cik,nak order ape yerk..
wan: teh tarik 2,kurang manis..
jen: hahhahaha...
kotak besi: hehhee...xbleh..mane ade teh tarik sini..
kimi: saye nak mc'flurry orea,nuggget 6 keping.
jen: same..make it 2..plus coke eh..
kotak besi: kalo camtu amek nugget set 12 keping boleh?
jen: boleh..x kisah mane2..
wan: double cheese burger 1 regular set..sos lebih,coke ais kurang nyer..
kotak besi: ok..ade nak pesan ape2 lagi?
jen: xde...tu saje..hehehe
kotak besi: ..(ulang order yg kiteorg buat)..semue nye rm35.40..sila pickup makanan
cik di kaunter depan nye..
kimi: trimas...

1 comment:

Unknown said...

hahaha bengong. awek kotak besi tu melayan plak org2 gila cam korang ek