Monday, September 22, 2008

hari ni hari isnin

last weekend aku p jenjalan ke JB sambil mencari brg yg aku nak cari selama ini...so,aku dah dpt pe yg aku nak n tinggal nak urus kan tuk bawak bende tu kuar.nombor boleh tahan..JGW 79..so tunggu pas raye bende ni nak kuar..huhuuhu..bulan 12 plak plan nak p singapore.macam biasa la kan..jalan2 sambil menenang kan pikiran..kami berjalan bukan disebabkan suke buang mase or suke2 nak perabis duit..tp dengan care tu la aku ngan kawan2 aku jadi makin rapat..pegi picnic,last minute plan trus pegi..syiok gilew..aku p bercuti ni bukan xde matlamat or nak jauh kan diri dari matlamat aku..tp ni la care aku kalo aku dah capai satu2 matlamat aku..jalan,jalan, dan jalan....aku bersyukur aku x terikat ngan keje sabtu n ahad..so aku boleh berjalan mane je aku nak..walaupun x keje sabtu ahad,aku still lagi boleh tanggung diri n family and incoming my second car..huhuhuuh...Alhamdulillah..."semoga kehidupan ku dan orang2 disekeliling ku diberkati Allah..Amin"

No comments: