Thursday, September 18, 2008

z.a.k.a.t

2 hari lepas aku dah p bayar zakat fitrah tuk diri ku ni..stakat ni dah 2 kali aku bayar tuk diri sendiri dan rase nye time bayar tu mmg best gile..rase macam dah lepas dari satu tanggungan yg cukup besar..mase tu aku p bayar kat danau kota...time tu nak mencari brg2,last2 nampak plak kaunter zakat..so bergilir-gilir ar kami 3 org pergi membayar zakat di tengah2 sekawanan org yg ramai..time tu lupe nak bawak camera,damn...kalo x mesti ammil yg collect zakat tu dah famous amous..satu kenangan setahun sekali yg aku x dpt nak snap for my memory..huhuh..tp xpe,next year and the other next2 year kan ade..heheh..selamat hari raye..

1 comment:

Anonymous said...

mcm shial ada blog x habaq kat aku. oooo nak sorok xmo aku kasi komen berunsur kutukan ar tu ek. gahahaha kau takkan berjaya lari dari aku ar piggy. *ketawa org jahat*